Graphics 2D kullanımı
06.04.2020 - 11:56
Herkese merhaba arkadaşlar, canvas a metin yazdırdım ama metin kalitesi düşük çıktı, graphics 2d ile yapmam gerekiyormuş, araştırdım ama bir türlü uyarlayamadım, aşağıda bulunan koda graphics 2d yi nasıl uyarlayabilirim?
private Bitmap Text(){
Bitmap image = Bitmap.createBitmap(getWidth(), getHeight(), Bitmap.Config.ARGB_8888);
Canvas canvas = new Canvas(image);
if (drawable != null) {
drawable.setBounds(realBounds);
drawable.draw(canvas);
}
if (textRect.width() == getWidth()) {
int dy = getHeight() / 2 - staticLayoutText.getHeight() / 2;
// center vertical
canvas.translate(0, dy);
} else {
int dx = textRect.left;
int dy = textRect.top + textRect.height() / 2 - staticLayoutText.getHeight() / 2;
canvas.translate(dx, dy);
}
staticLayoutShadow.draw(canvas);
staticLayoutOutline.draw(canvas);
staticLayoutText.draw(canvas);
return image;
}
@Override
public void draw(@NonNull Canvas canvas) {
Matrix matrix = getMatrix();
canvas.save();
canvas.concat(matrix);
paint = new Paint();
paint.setAntiAlias(true);
if (mode != null)
paint.setXfermode(new PorterDuffXfermode(mode));
canvas.drawBitmap(Text(), null, realBounds, paint);
canvas.restore();
}
39
Görüntülenme
0 Beğeni